Sıkça Sorulan Sorular
Sipariş
Sipariş Nasıl Oluşturabilirim?
Siparişinizi; web sitemiz üzerinden 7/24 aynı zamanda 0533 159 20 90 nolu WhatsApp hattımızdan mesai saatleri içerinde kolaylıkla oluşturabilirsiniz.
Siparişler Kaç Günde Kargolanır?
Siparişleriniz ekip arkadaşlarımızca en hızlı şekilde paketlenir ve kargolanır. Ön sipariş ürünleri ve sepetinde ön sipariş ürünü bulunan siparişler belirtilen kargo tarihinde kargo firmasına teslim edilerek tarafınıza kargolanır.
Siparişim Ne Zaman Teslim olur?
Hangi Kargo Firması İle Çalışmaktasınız?
Kargolarınız HEPSİJET KARGO ile tüm Türkiye’ye güvenle teslim edilmektedir. Yurtdışı siparişleriniz ise UPS KARGO ile tarafınıza iletilmektedir. Yurtdışı kargo ücretleri ve vergilendirmesi müşterilere aittir.
Yurtdışı Satışınız Var Mı?
Dünya’nın heryerine kargonuz elinize 2-5 gün içerisinde ulaşmaktadır. Siparişlerinizi WhatsApp hattımız 0533 159 20 90 ‘dan kolayca oluşturabilirsiniz.
Ödeme
Hangi Ödeme Tipleri Mevcuttur?
Ödemelerinizi KAPIDA NAKİT ( 1000₺ üzeri bu ödeme aracı geçersizdir. ) HAVALE / EFT veya ONLİNE KART(banka/kredi kartı) ile gerçekleştirebilirsiniz. Online Kredi Kartı Ödeme Seçeneğinde 12 aya varan taksit imkanı mevcuttur.
Havale için hesap bilgilerinize nereden ulaşabilirim?
Ödeme adımında havale seçeneğini seçerek ödeme yaptığınızda yönlendireceğiniz yeni sayfada havale göndereceğiniz hesap bilgilerini görebilirsiniz.
Kargo
Siparişler Kaç Günde Kargolanır?
Hangi Kargo Firması İle Çalışmaktasınız?
Kargolarınız HEPSİJET ile tüm Türkiye’ye güvenle teslim edilmektedir. Yurtdışı siparişleriniz ise UPS KARGO ile tarafınıza iletilmektedir. Yurtdışı kargo ücretleri ve vergilendirmesi müşterilere aittir.
Siparişim Adreste Yokken Gelmiş Ne yapabilirim?
Adreste bulunamamanız durumunda kargo takip numaranız ile HEPSİJET WHATSAPP hattıyla iletişime geçerek tekrar dağıtım talep edebilirsiniz. Aksi takdirde kargonuz bizlere iade edilir.
Siparişim Ne Zaman Teslim olur?
Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişiniz alındığında, paketlendiğinde ve kargoya verildiğinde POSHET ‘ten özel mesaj ile bilgilendirilirsiniz. Kargonuz kargoya verilince aynı zamanda HEPSİJET tarafından ve POSHET’ten kargo takip numaranız tarafınıza iletilir. Bu sayede kargolarınızı rahatça takip edebilirsiniz.
İPtal ve İade
İade/Değişim Mevcut Mudur?
Kullanılmamış, Tekrar satışına engel olmayacak, unsurlarını yitirmemiş tüm ürünlerde iademiz mevcuttur. İNDİRİM – OUTLET ÜRÜNLERİNDE İADE YASAL OLARAL YAPILMAMAKTADIR.Fakat değişim için kargoda geçen süreden kaynaklı stokların hızlıca tükenmesinden dolayı müşterilerimizin mağdur olmaması için değişim mevcut değildir. Bu sebeple aldığınız ürünün yeni bedenini hemen satın alabilir bedenler tükenmeden istediğiniz ürüne kolayca sahip olabilirsiniz.
İade Süresi Ne Kadardır?
İade Kargo Ücreti Kim Tarafından Karşılanmaktadır?
İade Ettiğim Ürünün Ücret İadesi Ne Zaman Yapılır?
İadesi kabul edilen (yıpranmamış, kullanılmamış, satış unsuru için ilk formundan değişiklik gösterilmemiş) ürünlerinizin iadesi 7-10 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Kart işlemlerinde tarafımızdan 1 günde yapılsa bile kartınıza yansıması bankanıza bağlı değişiklik gösterebilir. Nakit ve Kart iade işleminiz gerçekleştirilince tarafınıza dekont gönderilecektir.