Sıkça Sorulan Sorular
Sipariş
Sipariş Nasıl Oluşturabilirim?
Siparişinizi; web sitemiz üzerinden 7/24 aynı zamanda 0533 159 20 90 nolu WhatsApp hattımızdan mesai saatleri içerinde kolaylıkla oluşturabilirsiniz.
Siparişler Kaç Günde Kargolanır?
Siparişleriniz ekip arkadaşlarımızca en hızlı şekilde paketlenir ve kargolanır. Ön sipariş ürünleri ve sepetinde ön sipariş ürünü bulunan siparişler belirtilen kargo tarihinde kargo firmasına teslim edilerek tarafınıza kargolanır.
Siparişim Ne Zaman Teslim olur?
Hangi Kargo Firması İle Çalışmaktasınız?
Kargolarınız HEPSİJET KARGO ile tüm Türkiye’ye güvenle teslim edilmektedir. Yurtdışı siparişleriniz ise UPS KARGO ile tarafınıza iletilmektedir. Yurtdışı kargo ücretleri ve vergilendirmesi müşterilere aittir.
Yurtdışı Satışınız Var Mı?
Dünya’nın heryerine kargonuz elinize 2-5 gün içerisinde ulaşmaktadır. Siparişlerinizi WhatsApp hattımız 0533 159 20 90 ‘dan kolayca oluşturabilirsiniz.
Ödeme
Hangi Ödeme Tipleri Mevcuttur?
Ödemelerinizi KAPIDA NAKİT ( 3000₺ ve üzeri bu ödeme aracı geçersizdir. ) HAVALE / EFT veya ONLİNE KART(banka/kredi kartı) ile gerçekleştirebilirsiniz. Online Kredi Kartı Ödeme Seçeneğinde 12 aya varan taksit imkanı mevcuttur.
Havale için hesap bilgilerinize nereden ulaşabilirim?
Ödeme adımında havale seçeneğini seçerek ödeme yaptığınızda yönlendireceğiniz yeni sayfada havale göndereceğiniz hesap bilgilerini görebilirsiniz.
Kargo
Siparişler Kaç Günde Kargolanır?
Hangi Kargo Firması İle Çalışmaktasınız?
Online kargolarınız HEPSİJET kapıda ödemeli kargolarınız YURTİÇİ KARGO ile tüm Türkiye’ye güvenle teslim edilmektedir. Yurtdışı siparişleriniz ise UPS KARGO ile tarafınıza iletilmektedir. Yurtdışı kargo ücretleri ve vergilendirmesi müşterilere aittir.
Siparişim Adreste Yokken Gelmiş Ne yapabilirim?
Adreste bulunamamanız durumunda kargo takip numaranız ile HEPSİJET WHATSAPP hattıyla iletişime geçerek tekrar dağıtım talep edebilirsiniz. Aksi takdirde kargonuz bizlere iade edilir.
Siparişim Ne Zaman Teslim olur?
Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişiniz alındığında, paketlendiğinde ve kargoya verildiğinde POSHET ‘ten özel mesaj ile bilgilendirilirsiniz. Kargonuz kargoya verilince aynı zamanda HEPSİJET tarafından ve POSHET’ten kargo takip numaranız tarafınıza iletilir. Bu sayede kargolarınızı rahatça takip edebilirsiniz.
İPTAL VE DEĞİŞİM
üyelik bilgileri
İade/Değişim Mevcut Mudur?
Kullanılmamış, tekrar satışına engel olmayacak, unsurlarını yitirmemiş tüm ürünlerde değişim mevcuttur.
İNDİRİM – OUTLET ÜRÜNLERİNDE İADE/DEĞİŞİM YASAL OLARAL YAPILMAMAKTADIR.
Değişim Süresi Ne Kadardır?
Değişim süreniz kargonuzu teslim aldığınız günden itibaren en geç 14. Gün tarafımızda olacak şekilde göndermenizi rica ederiz.
Değişim Kargo Ücreti Kim Tarafından Karşılanmaktadır?
Değişim kargo masrafları gönderen müşterimiz tarafından karşılanmaktadır. Fakat yükselen kargo fiyatlarından sizlerin etkilenmemesi ve düşük gönderi ücretinden yararlanmanız için Alıcı ödemeli olarak tarafımıza gönderdiğinizde indirimli olan kargo ücreti ürün bedelinden kesilerek kalan tutar tarafınıza kupon olarak tanımlanır.
Değişime Gönderdiğim Ürün Kuponu Ne Zaman Tanımlanır?
Değişimi kabul edilen (yıpranmamış, kullanılmamış, satış unsuru için ilk formundan değişiklik gösterilmemiş) ürünlerinizin bizlere ulaştığı an işleme alınır. İşlem sağlandığın gün kuponunuz aktif edilir.
Kuponunuzu web sitemizde kullanabilirsiniz.
Değişim İşlemi Nasıl Başlatabilirim?
Değişim işlemlerinizi 0533 159 20 90 WhatsApp hattından teslim tarihinizden itibaren 3 iş günü içerisinde ‘Değişim için Kupon Oluşturmak İstiyorum’ diyerek oluşturabilirsiniz. Ekip arkadaşlarımız size yardımcı olacaktır.